0%

سوالات متداول

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ، لطفا سؤال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

۱. چرا برای خرید از smacompany.ir، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام در S.M.A  (ایجاد حساب کاربری ) موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی ما به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد.

۲. روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از S.M.A ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، بر حسب تعداد جعبه آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش، مشخصات کالای مربوطه را به دقت بررسی و از موجودی آن اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان SMA بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

۳. برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی ما در S.M.A ، در ساعات اداری ( از ساعت ۹ تا ۱۹) پاسخگوی شما عزیزان هستند. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما  با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

۴. در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. کارشناسان S.M.A در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تاییدیه سفارش را برای شما پیامک و ایمیل می کنند.

۵. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی S.M.A تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد.

۶. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با SMA تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف S.M.A برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان S.M.A با شما تماس خواهند گرفت.

۷. آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛  اما هدف S.M.A این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

۸. آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت S.M.A و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

۹. چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم ؟

شما می توانید به صورت انلاین و اتصال به درگاه مطمئن بانکی در مرحله ثبت سفارش وب سایت، پرداختی سفارش خود را انجام دهید.

از ما بپرسید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .